دیدار صمیمانه مالک و مدیرعامل باشگاه خیبر با فرمانده انتظامی استان لرستان
دیدار صمیمانه مالک و مدیرعامل باشگاه خیبر با فرمانده انتظامی استان لرستان

به گزارش رسانه رسمی باشگاه خیبر، دکتر مسعود عبدی و مهندس احسان ناصر در دیدار صمیمانه با سردار محمدرضا هاشمي‌فر به اهمیت نقش تماشاگران فوتبال و جایگاه وِیژه خیبر در استان لرستان پرداخته و در این دیدار پیرامون مباحث مختلف بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار دکتر مسعود عبدی ضمن تبریک به فرمانده انتظامی استان بابت انتصابش، برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت و از همکاری های مجموعه انتظامی استان پیرامون برگزاری مسابقات و همچنین برنامه های صورت گرفته تشکر کرد.

مالک باشگاه خیبر با اشاره به موانع و مشکلاتی که بعضا برای برگزاری مسابقات وجود داشت اشاره کرد و مدعی شد: طبعا همکاری بین و باشگاه و عوامل انتظامی استان می تواند باعث ایجاد قابلیت های بالقوه شود.

دکتر عبدی با اشاره به مشکلاتی که باشگاه خیبر برای حفط مسئولیت اجتماعی به بهترین شکل در استان دارد تاکید کرد: قطعا خیبر خرم آباد یک نماد اجتماعی در استان و قوم لر در کل کشور محسوب می شود و ما در باشگاه سعی داریم هر روز این نماد را گسترده تر کرده و خرم آباد و استان لرستان را از طریق نام خیبر به مردم کل کشور معرفی کنیم.

در این دیدار صمیمانه سردار محمدرضا هاشمي‌فر ضمن تشکر از مالک باشگاه خیبر به تبيين جايگاه بي‌بديل تماشاگران در ورزش ايران پرداخت و گفت: ريشه هاي  عميق فرهنگ  اين ديار قدمت ۶۴ هزار ساله دارد و اين سابقه طولاني، ارزش و اهميت خدمت را دوچندان مي‌کند. وظيفه ماست که فرهنگ تماشاگر را به درستي تبيين و تعبير کنيم.مي‌توانيم در اين ورزشگاه يک باغ فرهنگي ايجاد و در هر بازي، چند نفر تماشاگر نمونه را شناسايي و معرفي کنیم. البته رسانه‌ها نيز بايد اين موضوع را پررنگ نشان دهند.

فرمانده انتظامي استان لرستان، خود را يک فوتبالي متعصب دانست و بر لزوم گردآوري هواداران در يک نشست رسمي تأکيد کرد. وي همچنين به نقش اين باشگاه در پاسداشت شهداي جنگ دوازده‌روزه اشاره کرد: اين پيوند ميان ورزش، ايثار و شهادت بسيار ارزشمند است.

در بخش ديگري از سخنانش، وي به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها پرداخت و گفت: ورود بانوان به ورزشگاه انجام شد و خوشبختانه هيچ‌گونه حاشيه يا هجمه‌اي شکل نگرفت. اين خود نشان‌دهنده مديريت صحيح و فرهنگ بالاي هواداران ما است..

سردار هاشمي‌فر با تأکيد بر نقش ورزش در حل چالش‌هاي اجتماعي بيان کرد: قطعاً توجه به ورزش در شرايط امروز مي‌تواند بسياري از چالش‌ها و دغدغه‌هاي اجتماعي را کمرنگ کند و حتي فرصت‌هاي تازه‌اي در برابر آسيب‌ها ايجاد نمايد. باشگاهي با قدمت و ريشه‌داري مانند خيبر که ياد و خاطره شهدا را زنده نگاه داشته و دين خود را ادا کرده است، نمادي از فرهنگ و اصالت منطقه ما است. ورزش و حوزه انتظامي همواره در کنار يکديگر بوده‌اند و اين پيوند براي ما هم تکليف است و هم وظيفه.

وي هواداران لرستان را نجيب و فهيم خواند و افزود: مردم ما نجيب و تماشاگران ما فهيم هستند و بارها ثابت کرده‌اند که فرهنگ و اصالت خود را در ميادين ورزشي به نمايش مي‌گذارند. اين را بايد به فال نيک گرفت.

فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اينکه کانون هواداران نقشي کليدي دارد عنوان کرد: اگر امنيت و نظم از طريق همين کانون به خود باشگاه و هواداران واگذار شود، بسياري از مشکلات حل خواهد شد. باشگاه خيبر متعلق به مردم لرستان و همه اقوام و طوايف اين ديار است. اين باشگاه نماد فرهنگ و اصالت قوم لر است و نبايد اجازه داد برخي حاشيه‌ها و ناهنجاري‌ها اين وجهه را مخدوش کند. وظيفه ما اين است که در کنار تماشاگران و باشگاه شرايطي فراهم کنيم که آرامش، آسايش و نشاط براي هواداران، بازيکنان و مجموعه تيم ايجاد شود.

هدف اين است که همه ما، چه نيروي انتظامي، چه باشگاه و چه تماشاگران، در کنار هم لذت ببريم و از ظرفيت ورزش براي ايجاد شور و نشاط اجتماعي بهره ببريم.

Loading

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =