رضا علیاری مدافع پرسابقه لیگ برتری که در فصل گذشته برای فجر سپاسی به میدان می‌رفت، برای فصل پیش رو به خیبر پیوست تا در مسیر صعود این تیم به لیگ برتر اثرگذار باشد. او در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، در پاسخ به این سوال که چه شد به جمع خیبری‌ها آمد، گفت:«من و آقای کمالوند پیش از این سابقه همکاری با هم را داشتیم و امسال با توجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشتم، خیبر را انتخاب کردم. هم دیدگاه کمالوند و هم باشگاه صعود به لیگ برتر است و من هم خیلی دوست داشتم در این مسیر همراه‌شان باشم. امیدوارم فصل خیلی خوبی داشته باشیم و در پایان با صعود به لیگ برتر باعث خوشحالی هواداران این تیم شویم.»

او در ادامه به حرکت تیم و باشگاه به مسیر لیگ برتر اشاره کرد:«هم باشگاه و هم بازیکنان به لیگ برتر فکر می‌کنند و هیچ‌چیز جز این اتفاق نمی‌تواند ما و مردم را خوشحال کند. به نظرم امسال، سالی است که می‌توانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

علیاری به هواداران قول داد که برای تحقق هدف باشگاه تمام تلاشش را به کار بگیرد:«دفاع و دروازه‌بان از سخت‌ترین پست‌ها در فوتبال است که هر اشتباهی داشته باشد اشتباه بزرگی است. من هم مثل سایر بچه‌ها تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم به همراه مجموعه تیم بتوانیم به هدف‌مان در پایان فصل دست پیدا کنیم.»

kheybar-writer
۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *