حمید کاظمی مهاجم شماره 10 فصل گذشته ملوان که برای ادامه ورزش حرفه‌ای خود راهی خیبر خرم‌آباد شده، قصد دارد بعد از ملوان که به لیگ برتر صعود کرد با خیبر هم دست به کار بزرگی بزند. او در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، دلایل انتخاب خیبر را مطرح کرد:«فصل گذشته ما با ملوان قهرمان شدیم و کار بزرگی را انجام دادیم. با وجود قرارداد دوساله‌ای که با ملوان داشتم با باشگاه برای جدایی توافق کردیم و با افتخار بهترین گزینه‌ای که می‌توانستم انتخاب کنم خیبر بود. امیدوارم در این تیم هم دست به کار بزرگی بزنیم و در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم تا هواداران و مردم خوب لرستان خوشحال شوند.»

او درباره همکاری با فراز کمالوند تصریح کرد:«کار با آقا فراز هم شیرین و هم سخت است. ایشان بسیار در کارشان منظم هستند و کادر با علمی دارند. همین موضوع هم در حضورم در خیبر اثرگذار بود.»

کاظمی در پایان خطاب به هواداران افزود:«امیدوارم آمدن من و سایر بچه‌ها به خوشحالی مردم منجر شود. آرزوی قلبی من این است که مثل مردم انزلی، مردم لرستان هم در پایان فصل خوشحال شوند و بتوانیم در نهایت جشن بزرگی با حضور مردم و هواداران در خرم‌آباد برپا کنیم.»

kheybar-writer
۵ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *