برای کسب هر 15 امتیاز تلاش می‌کنیم
طاهری‌فرد: خیبر شخصیت واقعی‌اش را پیدا کرده است

لیگ دسته یک آزادگان به ایستگاه سی‌ام رسیده است. خیبر تا اینجای کار با 41 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و با 49 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است. کمالوند و تیمش در پنج بازی باقی‌مانده از مسابقات، می‌خواهند با قدرت وارد میدان شوند و برای کسب هر 15 امتیاز و البته بالا رفتن در جدول تلاش کنند. موضوعی که حمید طاهری‌فرد نیز روی آن تاکید داشت. این بازیکن خیبر خرم‌آباد در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه، دیدار فردا با رایکای بابل را مسابقه مهم فصل نامید.

لیگ به آخرین‌ هفته‌های خود رسیده است. خیبر را در مسابقات امسال چطور دیدی؟
امسال قرار بود فصل صعود خیبر به لیگ برتر باشد اما متاسفانه با یکسری اتفاقاتی که در ابتدای مسابقات افتاد مثل تغییر نیمکت تیم، به شرایطی که می‌خواستیم نرسیدیم. البته خوشبختانه هرچند دیر اما با روی کار آمدن فراز کمالوند به مسیری که می‌خواستیم برگشتیم و تیم شخصیت واقعی‌اش را پیدا کرده است. حالا هم امیدوار هستیم در پنج بازی که پیش رو داریم نتایج خوبی رقم بزنیم.

نگاهت به بالای جدول چیست؟ هنوز برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنید؟
بله. بازی‌های مهمی پیش رو داریم و می‌توان گفت برای رقبا فوق‌العاده سخت است. تیم‌های مس کرمان، آرمان گهر و ملوان چند بازی خارج از خانه دارند. در هفته آخر هم که با خود مس کرمان بازی داریم. این تیم (خیبر) تا روز آخر تلاش می‌کند. بچه‌ها نشان دادند انگیزه زیادی برای رسیدن به لیگ برتر دارند. اگر امسال نشود این هدف را محقق کنیم، در فصل جدید تلاش می‌کنیم به آن برسیم.

جو تیم این روزها چطور است؟
وقتی که در تیمی بحث صعود مطرح است، باید بین بازیکنان یکدلی و ارتباط خوبی باشد. اگر بهترین امکانات و منابع مالی را هم در اختیار داشته باشی ولی خبری از اتحاد و یکدلی نباشد، هدفی که تعیین‌ شده دست‌نیافتنی می‌شود. مثل شرایطی که در نیم‌فصل اول و اوایل نیم‌فصل دوم برای خیبر وجود داشت. اما همان‌طور که گفتم با حضور کمالوند تیم دوباره متحد شده است. کاش این اتفاق زودتر می‌افتاد. به هر حال هنوز 15 امتیاز باقی مانده و تیم‌های اول تا سوم نگران هستند که ما به جایگاه‌شان برسیم. اتفاقات مهمی در این پنج بازی رقم خواهد خورد و ما هدف‌مان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با پیروزی بر رقبا، دل هواداران عزیز خیبر را شاد کنیم.

نتایج مثبت حضور کمالوند هر هفته بیشتر دیده می‌شود.
قطعا همین‌طور است. ایشان سال‌ها است که در فوتبال ایران فعالیت می‌کنند و با تیم‌های بزرگی به لیگ برتر صعود کردند. تجربه او برای تیم ما نعمت بزرگی است و از طرفی هم شخصیت بزرگی دارد و توانمند است و می‌تواند به تیم خیبر خرم‌آباد کمک کند.

فراز کمالوند چند بار خطاب به مسئولان استان، موضوع تامین زیرساخت‌ها را در راستای صعود به لیگ برتر مطرح کرد. نظرت در این باره چیست؟
ببینید، باشگاه خیبر چند دهه است که دارد فعالیت می‌کند اما طی دو فصل و نیم اخیر که دکتر عبدی تیم را به دست گرفتند و جا دارد همین جا از ایشان تشکر کنم، فعالیتش حرفه‌ای شده و آرام آرام زیرساخت‌هایی که به باشگاه مربوط می‌شود در حال انجام است. اما برخی مسائل خارج از مسئولیت باشگاه است. مثلا همان قطع شدن برق ورزشگاه در دیدار با شهرداری همدان که به خاطر یک اتفاق کوچک و ناهماهنگی اداره برق و ورزشگاه بود، مسابقه را تحت‌الشعاع قرار داد. یا به عنوان مثال در شهرهای دیگر یکی، دو ماشین آتشنشانی کنار زمین است. این مسائل واقعا خارج از وظایف باشگاه است. امیدوارم عزیزان مسئول در استان، به فکر خیبر خرم‌آباد باشند و کمک کنند تا این تیم مردمی و پرطرفدار در مسیر پیشرفت باقی بماند.

به لیگ برگردیم. خیبر دوشنبه در بازی مهم هفته سی‌ام میزبان رایکا بابل است. خیبر پیروزی دیدار رفت را تکرار می‌کند؟
ما نه‌تنها در این بازی بلکه در هر پنج دیدار باقی‌مانده برای برد وارد زمین می‌شویم. به نظر من بازی فصل ما برابر رایکای بابل است و پیروزی در این دیدار می‌تواند مسیر را برای ما هموار کند. البته در هیچ مسابقه‌ای با تیمی تعارف نداریم و کاری هم به جایگاه رقبا نداریم. مطمئن باشید در این مسابقه یک بازی قدرتمند و بی‌نظیر از خیبر خواهید دید.

هواداران هم مدتی است به ورزشگاه برگشته‌اند.
واقعا خوشحالم که در مسابقات‌مان شاهد حضور هوادارها روی سکوها هستیم. به عنوان بازیکن وقتی می‌بینم در وضعیت سخت این روزها که همه به فکر تهیه نان هستند پنج هزار نفر و 10 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند، خیلی انرژی می‌گیرم. حضور این عزیزان حس بسیار خوبی به تیم منتقل می‌کند و امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده تا پایان فصل، بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

kheybar-writer
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *