فراز کمالوند تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کرده است/ از ابتدای فصل استحقاق صدرنشینی را داشتیم

سالاری: صعود به لیگ برتر برایم از آقای گلی مهم‌تر است

 

خیبرخرم‌آباد تا این هفته از لیگ دسته اول آزادگان، با 37‌ گل زده، صاحب بهترین خط حمله بوده است. شهرام سالاری هم بازیکنی است که در رقم خوردن این عنوان نقش کلیدی داشته و با به ثمر رساندن 10‌ گل، عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص داده است. با این وجود سالاری پیش از اینکه به آقای گلی فکر کند، صعود به لیگ برتر را اولویت اصلی قرار داده است، هدفی که البته توسط تمام تیم دنبال می‌شود. او در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه خیبر خرم‌آباد، به هواداران قول داد او و هم‌تیمی‌هایش برای صعود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

لیگ آزادگان به پایان هفته بیست‌وچهارم رسید. این فصل را چطور دیدی؟

فکر می‌کنم از ابتدای فصل تیم ما استحقاق این را داشت که با اختلاف چند امتیاز صدرنشین باشد. اما با اتفاقاتی که طی فصل رقم خورد، واقعا به بدشانسی اعتقاد پیدا کردم. مثلا اینکه در دقیقه 89 گلی دریافت کنی که تاکتیکی نیست و بازی را از دست بدهی، واقعا بدشانسی است. تیم ما در هر پست‌ چند بازیکن باکیفیت و عالی دارد و آرزوی هر تیمی است که بازیکنان ما را داشته باشد. در مجموع چند مدعی مثل ملوان و مس کرمان در مسابقات امسال هستند اما همان‌طور که گفتم از ابتدای فصل ما شایسته صدرنشینی بودیم.

 

خیبر بیشترین گل زده را بین تیم‌ها دارد که خود یک دستاورد محسوب می‌شود.

بله، همین‌طور است. ما بیشترین گل زده را داریم و این حاصل تلاش همه بچه‌ها است. از دروازه تا خط حمله همه کمک می‌کنند تا موقعیت‌ها به گل تبدیل شود. ما واقعا هم در خط هافبک و هم خط حمله بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم.

 

تا اینجا آقای گل لیگ هستی. فکر می‌کنی تا پایان فصل چند گل بزنی؟

عدد خاصی در ذهن ندارم. چون در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانی چه اتفاقی می‌افتد. از ابتدای فصل من دو هدف داشتم. هم من و هم تمام بچه‌های تیم هدف اول و‌ اصلی‌مان صعود به لیگ برتر است. هدف دوم هم برای من کسب عنوان آقای گلی است و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل، گل‌های بیشتری بزنم. صعود به لیگ برتر برایم مهم‌تر از آقای گلی است. ما یک مجموعه هستیم و از بازیکنان جوان و باتجربه همه هدف‌شان لیگ برتری شدن است.

 

پس هوادارها خیال‌شان راحت باشد که تیم تا آخرین لحظه برای صعود تلاش می‌کند.

هوادارها خیال‌شان کاملا راحت باشد. همان‌طور که گفتم از روز اول هدف ما همین بوده اما یکسری بدشانسی آوردیم. در آخرهای نیم‌فصل اول ما به رده دوم هم رسیدیم اما در نیم‌فصل دوم برخی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها باعث شد که دست سرمربی در چینش ترکیب خالی بماند و تیم عقب بیفتد. با این حال هنوز لیگ به پایان نرسیده و همه ما تلاش می‌کنیم قولی که به هواداران دادیم را عملی کنیم. تا اینجا همه زحمت کشیدند و در ادامه هم دست از تلاش برنمی‌داریم. با این هدفگذاری خودمان هم روحیه و انگیزه می‌گیریم.

 

آمدن فراز کمالوند به خیبر چقدر به تیم کمک کرده است؟

آقایان عاشوری و ویسی که پیش از این سرمربی تیم بودند هم زحمت کشیدند و ما نکات بسیاری از آنها یاد گرفتیم. امسال برای اولین بار است که من افتخار شاگردی آقای کمالوند را دارم. باید بگویم ایشان هم سرمربی و هم مدیر بسیار خوبی هستند. حضور ایشان قطعا به تیم کمک می‌کند. از زمانی که آقای کمالوند به تیم ملحق شده، ما شکست نخوردیم. البته مساوی داشتیم اما کسی از نتیجه راضی نبوده است. نوع تمرینات، کوچینگ و مدیریت‌شان تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کرده است.

 

در بازی با شمس آذر قزوین هم هواداران بعد از مدت‌ها به ورزشگاه برگشتند.

بله، ورود تماشاگران به ورزشگاه بعد از دو سال اتفاق خیلی خوبی بود. هوادارهای خیبر خیلی باتعصب هستند و واقعا یار دوازدهم ما به شمار می‌روند. زمان گرم کردن و به خصوص در جریان بازی کاملا احساس می‌کردیم یک یار بیشتر داریم. آنها در تمام طول بازی یکدل تیم را تشویق کردند و در پیروزی تیم تاثیر داشتند.

kheybar-writer
۱۷ فروردین ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *