خیبری ها امروز ریکاوری کردند فردا تعطیل هستند به گزارش رسانه رسمی باشگاه خیبر،شاگردان عبدا… ویسی دیروز پس از کسب نتیجه مساوی مقابل رایکا بلافاصله به رعایت پروتکل های بهداشتی با دو دستگاه اتوبوس وی آی پی راهی تهران شدند. سبزپوشان خرم آباد از ساعت دوازده ظهر امروز در قالب دو گروه در مجموعه ورزشی…
![]()

