دکتر مسعود عبدی مالک تیم خیبر، بعدازظهر سه شنبه پس از ورود به فرودگاه خرم آباد، به ورزشگاه تختی رفته و شرایط را مورد بررسی قرار داد. ضدعفونی کردن رختکن بازیکنان، داوران، اتاق دوپینگ و سالن کنفرانس انجام شد. در مراسم استقبال از دکتر عبدی ، دکتر حسین اسدی پور قائم مقام مالک، ولی اله خسروی رییس هیات فوتبال استان لرستان و جمعی از اعضای کانون هواداران حضور داشتند. روابط‌ عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد

Loading

میلاد میلادی
15 دسامبر 2020

4 دیدگاه در “دکتر مسعود عبدی مالک تیم خیبر، بعدازظهر سه شنبه پس از ورود به فرودگاه خرم آباد، به ورزشگاه تختی رفته و شرایط را مورد بررسی قرار داد

  1. خوب کاری کردید کاور انداختید ایول چون نصف شب بارندگی شروع میشه

  2. درود بر شرف و غیرتت دکتر عبدی عزیز
    دعای خیر مردم لرستان بدرقه راهت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =