-آرتا منهاجی، دستیار اول رضا مهاجری در کفت و گو با رسانه رسمی باشگاه خیبر خرم‌آباد، درباره خیبر و حس و حالش پس از حضور در خرم‌آباد گفت:

قبل از هر چیزی خدمت تمامی لرتباران و هواداران باشگاه بزرگ و ریشه دار خیبر عرض سلام و ادب دارم.
بعد از اتفاقات تلخ سال گذشته در مس که برای من خیلی سخت و ناراحت کننده بود، انگیزه کار کردن را نداشتم و وقتی در تعطیلات به سر می‌بردم علی‌رغم داشتن چندین پیشنهاد کاری، میلی به کار نداشتم و حس می‌کردم که به استراحت بیشتری نیاز دارم؛ اما درست در زمانی که در حال نهایی کردن توافق با یکی از این باشگاه‌ها بودم، با پیشنهاد کار در باشگاه خیبر مواجه شدم و در همان لحظه و بدون درنگ آن را پذیرفتم زیرا پروژه خیبر را دوست داشتم و حسی در درونم می‌گفت که این یک پیشنهاد متفاوت است. به دنبال پذیرش این پیشنهاد، به یکباره آن بی‌انگیزگی از بین رفت و آتش اشتیاق در من شعله کشید و جا دارد که در همینجا از اعتماد دکتر عبدی، آقای کمالوند مدیرعامل فوتبالی و با دانش و آقای مهاجری سرمربی ارجمند تشکر کنم.

منطقه لرستان چه از لحاظ تاریخی و اجتماعی و چه از لحاظ فوتبالی همواره دیار سرداران و بزرگانی بوده است که برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند و بنابراین خطه لرستان و باشگاه خیبر با توجه به پتانسیلی که دارند، قطعا شایسته حضور در سطح اول فوتبال ایران هستند؛ به ویژه در مقطع کنونی که به واسطه زحمات دکتر عبدی از لحاظ سخت‌افزاری نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و در فصول اخیر همواره از مدعیان قدرتمند صعود به لیگ برتر بوده‌اند.
امسال مدیریت باشگاه باتجربه‌تر شده و کادرفنی و بازیکنان خوبی نیز در خیبر حضور دارند و تمام امکانات سخت‌افزاری موردنیاز هم در اینجا مهیاست و این‌ موارد قطعا نوید یک تیم با کیفیت و انشالله همراه با صعود به لیگ برتر را به ما می‌دهد.

-منهاجی درباره شرایط تمرینات و نقل و انتقالات تیم نیز اظهار داشت:

در ادامه صحبت‌های قبلی‌ام باید اشاره کنم که امسال پازل تیم خیبر به خوبی و با یک طبقه‌بندی دقیق چیده شده است. مالک و مدیریت فوتبالی باشگاه با انتخاب یک مدیرعامل فوتبالی و با تجربه و به دنبال آن با انتخاب یک سرمربی با دانش و کاربلد، این پازل را به خوبی چیده‌اند و یک نظام هماهنگ و دقیق در ساختار باشگاه شکل گرفته است.
و به دنبال تشکیل این ساختار، همکاری و هماهنگی خوبی میان آقای کمالوند و آقای مهاجری شکل گرفته و نتیجه آن جذب برنامه‌ریزی شده و بر اساس نیاز بازیکنان مدنظر کادر فنی است.

از زمانی که کادرفنی جدید فعالیت خود را آغاز کرده است، با برنامه‌ای مشخص ضمن تمدید با بازیکنان با کیفیت فصل گذشته، نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کرده‌ و سعی در کنار هم آوردن تجربه و نیروی جوانی داشته‌ایم و در این مسیر نیز آقای کمالوند با دانش خود، به خوبی ما را یاری داده‌اند و فکر می‌کنم در این هفته با جذب ۴-۳ بازیکن دیگر در پست‌های موردنیاز، تیم ما تکمیل شود.

در این مدت دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های حاضر در استان برگزار کرده‌ایم و بچه‌ها عملکرد رضایت‌بخشی را از خود نشان داده‌اند. به هر حال تیم در دوره بدنسازی به سر می‌برد و بچه‌ها هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده‌اند ولی آثار و نشانه‌های پیشرفت به وضوح مشخص است.

همدلی و همراهی به خوبی در مجموعه تیم ما دیده می‌شود و برای این کار نیازی به برگزاری جشن همدلی و … نداریم. بعد از تکمیل شدن تیم، در هفته‌های آتی اردویی را در تهران برپا خواهیم کرد و با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ برتری، خودمان را به شکلی جدی‌تر محک خواهیم زد تا به خوبی برای موفقیت در لیگ آزادگان آماده شویم.

kheybar-writer
۲۶ تیر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *