برد پر گل خیبر در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل

خیبری‌ها که از هفته گذشته تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک آغاز کرده‌اند، امروز در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم امید خیبر رفتند و توانستند با نتیجه پرگل ۴-۰ پیروز میدان شوند.
خیبری‌ها از همان ابتدای بازی حملات خود را آغار کردند و این مهرداد حیدری بود که توانست در دقیقه ۳ بازی ارسال زیبای مهرداد قنبری را با ضربه سر وارد دروازه حریف کند. بعد از این گل، امیدهای خیبر برای جبران گل خورده پیش کشیدند و حملاتی را روی دروازه تیم بزرگسالان خیبر شکل دادند که درخشش صادق نادرپور مانع باز شدن دروازه تیم بزرگسالان شد.

پس از آن تیم بزرگسالان باز هم بازی برتر و مالکانه خود را ادامه دادند و حملات خود را یکی پس از دیگری روی دروازه تیم امید خلق می‌کردند. در دقیقه ۳۵ بازی، مهرداد حیدری بار دیگر و این بار روی ارسال محمد امینی توانست دروازه حریف را باز کند و گل‌های خود و تیم بزرگسالان را به عدد ۲ برساند.

در نیمه دوم تغییرات زیادی را در ترکیب تیم بزرگسالان شاهد بودیم اما باز هم بازی روان و برتر تیم بزرگسالان ادامه داشت و آن‌ها توانستند توسط رضا صدری و حسین شهابی، گل‌های بعدی را وارد دروازه تیم امید کنند تا این دیدار با نتیجه ۴-۰ به سود تیم بزرگسالان خیبر به پایان برسد.

kheybar-writer
۱۸ تیر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *