با استعفای اشکش موافقت شد.

فراز کمالوند: از حسن نیت و سخت‌کوشی آقای اشکش بسیار سپاسگزارم اما بعد از جلسات متعدد، آن توافق مورد نظر بین باشگاه و آقاى اشکش حاصل نشد.

فراز کمالوند، مدیرعامل محترم باشگاه خیبر خرم‌آباد در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه در خصوص استعفای ابراهیم اشکش نکاتی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

در سه روز گذشته جلسات متعددی را با آقای اشکش برگزار کردیم و در خصوص تمام موضوعات مورد نظر، بحث و گفت و گو کردیم. بنده آقاى اشکش را یک مربی سخت‌کوش، متعهد و با انگیزه دیدم که باشگاه بزرگ خیبر را با حسن نیت و علاقه انتخاب کرده بود، اما به هر حال باشگاه خیبر یک سری اهداف، نقشه راه و برنامه‌هایی دارد که می‌بایستی در تمام این موضوعات با مربی محترم، آقاى اشکش، به توافق می‌رسیدیم.

بعد از سه روز جلسات پشت سر هم و ساعت‌ها گفت و گو برای رسیدن به توافق با آقاى اشکش عزیز، بالاخره دیشب به این نتیجه رسیدیم که توافق مورد نظر حاصل نمی‌شود و دو طرف مذاکره بر این شدند که برخلاف میل باطنی، به این همکاری پایان دهند.

در آخر هم برای آقای اشکش آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه راه را دارم و به هواداران محترم باشگاه خیبر نیز اعلام می‌کنم که در اسرع وقت و با بررسی تمام جوانب، سرمربی جدید باشگاه خیبر را انتخاب خواهیم کرد و به اطلاع این عزیزان خواهیم رساند.

kheybar-writer
۱۴ خرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *