به گزارش رسانه رسمی باشگاه خیبر، مدیرعامل خیبر با تاکید بر اینکه حذف حواشی بزرگترین کمکی بوده که به تیم شده است، از اینکه استان کمکی به این باشگاه نمی‌کند اظهار گلایمندی کرد.

تیم خیبر در ادامه روند صعودی خود در یک دیدار حساس توانست بعد از شمس آذر قزوین صدرنشین و مدعی جدی صعود به لیگ برتر، استقلال ملاثانی یکی دیگر از تیم‌های بالانشین جدول لیگ یک و البته شکست ناپذیرترین تیم که تا پیش از این در ۳۱ هفته مغلوب نشده بود را با ۴ گل شکست دهد.

احسان ناصر،  مدیرعامل خیبر در خصوص آخرین وضعیت این تیم به رسانه رسمی باشگاه گفت: شکست شمس آذر و تیمی مانند استقلال که رکورد ۳۱ بازی بدون شکست را داشته و مدعی صعود است آن هم با تعداد گل زیاد کار آسانی نیست و قدردان بازیکنان و کادر فنی هستیم. ‌

وی افزود: با توجه به زحماتی که مالک تیم می‌کشد و پشتیبانی‌هایی که انجام داده و برنامه‌ریزی صحیح کادر فنی با ترکیب فراز کمالوند و جلال چراغ پور باعث شده روند خوبی را داشته باشیم. ‌

ناصر ادامه داد: سعی کردیم حواشی را از تیم حذف کنیم و موفق نیز بوده‌ایم، فکر می‌کنم این کار بزرگترین کمکی است که به ‌خیبر شده است.

وی صحبت‌هایش را ادامه می‌دهد و می‌گوید: هدف اولیه ما تشکیل یک تیم منسجم، یکدست و بدون حاشیه است بعد هم صعود، یعنی هدف اول ما رساندن خیبر به یک ‌جایگاهی است که باشگاه واقعی باشد و نتیجه آن رامی‌بینیم که تیم باز های خوبی فارغ ‌از نتیجه انجام می‌دهد و تغییرات پی در پی ندارد. ‌

مدیرعامل خیبر هدفگذاری امسال تیمش را رسیدن به جایگاه واقعی در لیگ با کمترین تغییرات برشمرد و با بیان اینکه ترمیم و ‌تغییر همیشه وجود دارد، اظهار کرد: اگر این کار از یک حد نرمال خارج شود، قطعاً جایگاه تیمی و ساختار باشگاهی خود ‌را به دست نیاورده‌ایم. ‌

وی صعود را در درجه دوم اهداف این باشگاه دانست و یادآور شد: راه زیادی تا پایان فصل در پیش داریم، تا هفته سی و سوم هم اگر تیمی دوم باشد تضمینی برای صعودش نیست. بازی‌ها تا هفته سی و چهارم برای کل تیم‌ها مهم ‌است.

ناصر گفت: تلاش ما این بوده که تیم خیبر یک رویه ثابتی داشته باشد، تا الان لطف خدا شامل حال ما شده و توانسته‌ایم دل هواداران متعصب و فوتبال دوست استان لرستان را شاد کنیم.

مدیرعامل خیبر با اذعان به اینکه نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی تیم داری را در لرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده و می‌کند، خاطرنشان کرد: علی‌رغم عدم وجود ‌زیرساخت‌ها و نبود امکانات کافی، خوشبختانه مالک باشگاه سعی کرده و توانسته با تأمین امکانات ضعف زیرساختی استان را پوشش بدهد.

وی خواستار اقدام جدی و اساسی از سوی متولیان ورزش لرستان برای رفع مشکلات زیرساختی این حوزه شد و تاکید کرد: ما در اوج خوبی می‌گوییم در استان به هیچ ‌عنوان زیرساخت مناسبی برای تیم داری در لیگ برتر نداریم و حتی لیگ یک. اگر شرکت آرین سازه و تلاش‌های دکتر عبدی نبود قطعاً امکانات ‌کافی برای لیگ یک هم وجود نداشت.

ناصر خطاب به مسئولان گفت: ما تمام تلاش خود را در داخل باشگاه انجام می‌دهیم ولی از مسئولان می‌خواهیم اگر می‌خواهند روند رو به رشد خیبر ادامه دار باشد و یک ‌اتفاق مثبتی در فوتبال لرستان بیفتد باید مشکلات زیرساختی به صورت کامل و درست حل شود. با حالت کج دار و مریض نمی‌توانیم با خیبر به ‌جایی برسیم.

وی در خصوص اینکه چرا خیبر در بازی‌های گذشته امتیازات حساسی را از دست داد و هواداران از این موضوع گلایمند بودند، این چنین پاسخ داد که انتظارات از تیم بالاست. من به هیچ وجه در بحث فنی دخالت نمی‌کنم، ولی نگاه کنید پنج بازی اول ما سخت‌ترین بازی‌ها بود و تیم تغییرات زیادی ‌داشت.

مدیرعامل خیبر تصریح کرد: چون ابتدای فصل بود تیم یک دست نشده بود و برای هماهنگی به زمان نیاز داشتیم و الان خوشبختانه وضعیت مان بسیار عالی است.

وی خطاب به هوادارن تیم خیبر گفت: کادر فنی و مدیریت باشگاه برنامه‌های درازمدتی دارند، اینکه ما انتظار داشته باشیم ظرف چندماه تغییر شگرفی را ‌ببینیم شاید انتظار غیراستانداردی باشد، ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و هرآنچه در توانمان بوده را انجام دادیم.

ناصر تاکید کرد: اگر ‌ما را دچار حاشیه نکنند و از لحاظ زیرساختی در استان توسط مسئولین تأمین شویم می‌توانیم این رویه رو به جلو را ادامه دهیم اما اگر درگیر حاشیه شویم صریحاً می‌گویم از طریق رسانه‌ها موارد را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر استان آنچنان که باید به باشگاه خیبر کمک نمی‌کند و صراحتاً می‌گویم ادامه داشتن این روند فردا پس فردا ممکن است ما را دچار مشکل کند.

مدیرعامل خیبر همچنین در خصوص تقویت تیم در نیم فصل گفت: در نیم فصل ترمیم خواهیم داشت، تغییرات خیلی زیاد نیست؛ سرمربی در این موضوع تصمیم‌گیر اول و آخر است و با نظر وی بازیکنان مدنظر را جذب خواهیم کرد.

kheybar-writer
۱۶ آبان ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *