برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری نمی‌زنیم؛
عبدی: تا صعود به لیگ برتر از کمالوند حمایت می‌کنم

مالک تیم فوتبال خیبرخرم آباد در مصاحبه با پایگاه خبری ورزش 3 تاکید دارد که به هیچ وجه تا لیگ برتری شدن این تیم، پشت فراز کمالوند را خالی نخواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، خیبرخرم آباد یکی از تیم‌های مدعی چند سال اخیر لیگ دسته اول پس از حضور در این مسابقات بوده که البته هر سال با سناریویی متفاوت از رسیدن به لیگ برتر بازمانده است. آنها فصل گذشته کارشان را با عبدالله ویسی آغاز کردند که خاطرات خوشی از حضور گذشته‌اش به‌جا مانده بود، ولی در ادامه، نتایج مطابق انتظارات رقم نخورد تا فراز کمالوند جایگزین این مربی شود. با این حال فصل گذشته کار خیبر که برای صعود می‌جنگید به هدف نرسید، ولی این پروژه به امسال کشیده و مسعود عبدی، مالک باشگاه با وجود مخالفت‌هایی که از سوی برخی جریان‌های هواداری در خرم‌آباد به گوش می‌رسد، با حمایت کامل و قاطعانه از سرمربی تیمش خواهان ماندن هواداران پشت فراز کمالوند شده است.

در همین زمینه گفت‌وگویی با مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبرخرم آباد داشته‌ایم که این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

*خیبر خرم‌آباد از 8 بازی ابتدایی فصل 2 پیروزی و 6 تساوی کسب کرده و بدون باخت در رتبه ششم قرار گرفته است. شرایط تیم را چطور می‌بینید؟
مسعود عبدی- تیم به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته است؛ منتها نتیجه‌گیری بُعد دیگری از ماجرا است. فکر می‌کنم ما به لحاظ فنی، کیفیت بازی، خلق موقعیت، شرایط دفاعی و .. خوب بوده‌ایم. نتیجه لازم را شاید آنطور که انتظار داشتیم؛ نگرفتیم ولی روند تیم صعودی است؛ باخت نداشتیم و خیلی امیدواریم و البته آقای کمالوند بسیار مربی عالی‌ای است و زحمت می‌‎‌کشد.

*دقیقا می‌خواستم درباره همین موضوع سوال بپرسم. با توجه به پیش زمینه شما در خیبرخرم‌آباد و تغییر چندین مربی این گمانه‌زنی ایجاد می‌شود که در فصل جدید هم این روند ادامه داشته باشد و به‌زودی شاهد تغییر سرمربی تیم باشیم.
مسعود عبدی- خدمت شما عارضم که دلایل تغییرات گذشته را به رسم امانت‌داری هیچ وقت نخواهم گفت، ولی به شما و هواداران این حق را می‌دهم. چون طی دو سال قبل این شرایط را دیده‌‌اید، شاید فکر می‌کنید که من عادت این مدلی دارم، اما قطع به یقین از آقای کمالوند هر نتیجه‌ای صورت بگیرد حمایت می‌کنم؛ یعنی هر نتیجه‌ای. واقعا این را جدی می‌گویم چون می‌دانم زحمت می‌کشد؛ کادر فنی ایشان هم خیلی زحمت می‌کشد؛ آقای ناصری، مدیرعامل هم زحمت می‎‌کشد. من امسال تا روز آخر و تا لحظه آخر از آقای کمالوند حمایت خواهم کرد. حتی اگر این فرآیند صعود چند سال هم طول بکشد پای آقای کمالوند می‌مانم.

*چقدر قاطع از آقای کمالوند حمایت کردید. من شخصا چنین حمایت قاطع مالک باشگاه از سرمربی را کمتر به خاطر می‌آورم.
مسعود عبدی- دلیلش این است که ما یک پروژه فنی با هم شروع کرده‌ایم. شما می‌دانید که من یک آدم فوتبالی هستم. همین الان می‌دانید منچستریونایتد پروژه‌ای را با آقای تن‌هاخ آغاز کرده است. طبیعتا در این پروژه بالا و پایین زیاد وجود دارد، ولی وقتی شما به این پروژه و سرمربی تیم ایمان داشته باشید، باید به او اعتماد کنید و اجازه بدهید کارش را انجام بدهد. قاطعانه باید حمایت کرد. سرمربیگری هم یک کار کاملا فنی است و با نیروی انسانی سر و کله می‌زند. باید آزمون و خطا انجام بدهد و رفته رفته بازیکنان را بشناسد. از آقای کمالوند حمایت قاطع می‌کنم و امیدوارم لطف خدا شامل حال ما بشود و خیلی زود به لیگ برتر برویم، ولی مهم‌تر از این روندی است که آقای کمالوند ایجاد کرده و دنبال می‌کند.

*با وجود دیدگاهی که شما دارید بعد از بازی آخر خیبر که در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل چادرملوی یزد برگزار شد و به تساوی بدون گل ختم شد شاهد اعتراض برخی هواداران نسبت به ادامه حضور آقای کمالوند بودیم.
مسعود عبدی- اولا اینکه خیلی از هواداران عزیز به من همیشه لطف دارند. هر کسی من را دوست دارد باید از این روند خیبر حمایت کند و هر کسی خیبر را دوست دارد باید از آقای کمالوند حمایت کند. باید محکم پشت این قصه بمانیم و این قصه را جمع کنیم.

*شما چند سال است که برای لیگ برتری شدن خیبر تلاش می‌کنید. آیا همچنان با وجود مشکلاتی که بر سر راه باشگاه‌های خصوصی و مالکان آنها وجود دارد پای هدف خود ایستاده‌اید؟
مسعود عبدی- بله من عاشق این تیم هستم. علی‌رغم کم محبتی‌هایی که گاهی از استان و مجموعه استان می‌بینم و الان نمی‌خواهم آن را اصلا باز کنم، ولی واقعیت این است که عاشق این تیم هستم و تیمم را دوست دارم و از این طرف هم آقای کمالوند بچه این شهر است و با صداقت و درستی کار می‌کند و هم اینکه مدیرعامل تیم آقای ناصری هم در همین کلاس کاری است. احساس می‌کنم کار درستی در حال انجام شدن است و به امید خدا تا زمانی که خدا به من توان بدهد به لرستان ادای دین خواهم کردم. امیدوارم این شاکله را بتوانیم برای لرتباران عزیز ایجاد کنیم ولی از راه اصولی و درست آن. برای نتیجه تن به هر کاری نمی‌دهیم و امیدوارم به درستی صعود کنیم.

*یعنی فکر می‌کنید در فوتبال ایران برخی تیم‌ها برای نتیجه گرفتن به هر کاری تن می‌دهند؟
مسعود عبدی- این که به هر حال در فوتبال ایران هست. همه جا بوده. پارسال هم بوده ولی ما اعتقاد داریم باید کار درست را انجام بدهیم. امیدوارم به نتیجه درست هم ختم شود.

*حرف پایانی؟
مسعود عبدی- قبل از هر چیزی دست هواداران خیبر را می‌بوسم. ممنونم که در سرما و گرما تیم را حمایت می‌کنند. ولی از هواداران خواهشی دارم. اگر خیبر را دوست دارند؛ اگر من را دوست دارند؛ اگر ایمان دارند به کاری که ما انجام می‌دهیم و تیمی که هوادارانش را از دست داده بود؛ احیا کردیم و تیمی مدعی ساختیم، خواهشم این است که همه آقای کمالوند را حمایت کنند. اقتدار سرمربی باعث خواهد شد که ما یک تیم مقتدر در زمین مسابقه داشته باشیم. به همین دلیل من این قول را به شما می‌دهم که آقای کمالوند تا هر زمانی که دوست داشته باشد در خیبر خرم آباد خواهد ماند. و البته این را هم می‌دانم که آقای کمالوند تا زمانی که خیبر را به جایگاه خودش در فوتبال ایران نرساند دینش را ادا نکرده. همه حمایت می‌کنیم که این دین تاریخی به فوتبال لرستان ادا شود.

kheybar-writer
۲۶ مهر ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *