باشگاه خیبر، قاطعانه از سرمربی خود حمایت می‌کند/ بعضی تیم‌ها چند برابر خیبر خرج کرده‌اند، در حالی که از سقف قرارداد صحبت کرده بودند!

گزیده‌ای از صحبت‌های مهندس احسان ناصر در گفت‌ و گو با رسانه رسمی باشگاه خیبر:

با سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی هواداران محترم باشگاه خیبر

همانطور که مستحضر هستید، تیم ما هفته به هفته، هماهنگ‌تر و بهتر از بازی قبل ظاهر شده‌است و بچه‌ها بهتر از قبل، برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را به اجرا در می‌آورند و جا دارد که از این دوستان و به خصوص سرمربی محترم تیم، به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی ناپذیرشان تشکر کنیم. به طور کلی، ما روند تیم را رو به جلو می‌بینیم و نتایج تیم قابل قبول بوده‌است؛ زیرا که ما بدون شکست پیک بازی‌های سخت‌مان را پشت سر گذاشتیم و تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.
ما می‌دانیم که بازی فوتبال، پستی‌ها و بلندی‌های زیادی را دارد و این امری طبیعی است که نتایج تیم، نوساناتی را در طول فصل تجربه کند، اما ما به آقای کمالوند و تیمی که ساخته، ایمان داریم و به‌صورت تمام قد از سرمربی خود حمایت می‌کنیم.

در هفته‌های اخیر، بعضی از صفحات مجازی، به شایعاتی در مورد تغییر سرمربی باشگاه خیبر پرداخته بودند، اما جا دارد که در اینجا، همانطور که دکتر عبدی نیز پیش از این گفته بودند، این شایعات را رد کنیم و اعلام کنیم که باشگاه خیبر، همچنان به کار با سرمربی فهیم و بومی خود، ادامه خواهد داد. فراز کمالوند تنها سرمربی باشگاه خیبر نیست، بلکه یک هوادار واقعی و دوست با دانش و زحمت‌کش است که خیبر را خانه خودش می‌داند و خیلی بیشتر از آنچه که وظیفه‌اش است برای تیم دیارش زحمت می‌کشد.

در این فصل، ما تیم‌های متمول زیادی را در لیگ یک شاهد هستیم و بعضی از این تیم ها، حتی چندین برابر تیم خیبر هزینه کرده‌اند که این موضوع، رقابت را سخت کرده‌است. در فصل نقل و انتقالات و پیش از شروع فصل، مدیریت یکی از تیم‌های متمول لیگ یک، با دعوت از سایر تیم ها، بحث سقف قرارداد را پیش کشیده و خواستار رعایت این سقف از جانب تمام تیم‌های لیگ یکی شده بود تا همه‌ی تیم‌ها از این اتفاق منتفع شوند، اما همان شخص و تیمش نه تنها سقف را رعایت نکردند، بلکه با ریخت و پاشی که انجام دادند، در روند یارگیری سایر تیم‌ها نیز اخلال ایجاد کردند که این امر، زیبنده آن فرد و آن باشگاه محترم نبود.

در آخر، بار دیگر اعلام می‌کنم که باشگاه خیبر، از سرمربی خود حمایت می‌کند و از تمام هواداران فهیم و وفادار خیبر خرم‌آباد نیز خواهشمندم که همچنان تیم‌شان را حمایت و ما را در ادامه راه، یاری کنند.

kheybar-writer
۱۱ مهر ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *