محسن طرهانی کاپیتان خیبر یکی از بازیکنانی بود که تمدید قراردادش با استقبال هواداران مواجه شد. او با اینکه پیشنهادات مختلفی داشت، تصمیم گرفت در خیبر بماند و کار ناتمامش را به پایان برساند. او در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، درباره تمدید قراردادش با خیبر چنین گفت:«ابتدای فصل چندین پیشنهاد مختلف داشتم اما با توجه به اینکه به خیبر عرق دارم و خرم‌آباد شهر خودم است، تصمیم گرفتم بمانم و برای هدفی که سال گذشته به آن دست نیافتیم تلاش کنم تا دل طرفداران را شاد کنم.»

هدف طرهانی مثل سایر نفرات صعود به لیگ برتر است:«همان‌طور که اشاره کردم سال گذشته هم هدف ما صعود بود اما بنا به برخی مشکلات محقق نشد. امسال هدف همه ما صعود به لیگ برتر است. برنامه کادر فنی و باشگاه هم در همین مسیر است و امیدوارم در پایان فصل جشن صعود را برپا کنیم.»

او صحبتی هم با هواداران داشت:«هواداران سال گذشته من را خیلی شرمنده کردند و از تیم حمایت خوبی داشته باشند. برای فصل جدید هم از آنها می‌خواهم قوی‌تر از همیشه تیم شهر خودشان را تشویق و حمایت کنند و به عنوان یار دوازدهم کنار خیبر باشند. ان‌شاءالله با حمایت آنها اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.»

کاپیتان خیبر درباره شرایط تمرینی نیز افزود:«تا این لحظه تمرینات سخت و پرفشاری داشتیم و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین داریم. بدن‌های‌مان تقریبا تا 60، 70 درصد به آمادگی رسیده است. همه چیز خوب پیش می‌رود و ان‌شاءالله در فرصت باقی‌مانده به آمادگی صددرصدی می‌رسیم.»

kheybar-writer
۲۹ تیر ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *