⚽️صعود خیبر در جام حذفی با برتری مقابل حریف همدانی

🔹تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله سوم جام حذفی کشور مهمان شهرداری همدان بود که این رقابت با حذف حریف همدانی پایان یافت.

🔹به گزارش یافته، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور برابر شهرداری همدان به برتری یک بر صفر دست یافت.

♻️مرحله سوم جام حذفی کشور/ ورزشگاه حاجی بابایی همدان/ ششم آذرماه
شهرداری همدان ۰ – خیبر خرم‌آباد یک
زننده گل. فرزاد محمدی (۶۷)
اخراج. مرتضی غلامعلی تبار (۷۹) خیبر
داوران: محمدحسین ترابیان – حمید نادری – احمد حقانی – رسول اولیایی – ناظر داوری: محمدحسین معتمدی

🔹در این رقابت که از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه حاجی بابایی همدان آغاز شد، یاران عبداله ویسی برابر حریف خود شهرداری همدان به تک‌گل گل فرزاد محمدی که در دقیقه ۶۷ به ثمر رسید به برتری رسیدند و راهی مرحله بعد شدند.

🔻ترکیب خیبر خرم‌آباد: محمدصادق نادرپور، محمود یگانه، مرتضی غلامعلی تبار، یوسف وکیا، احسان جودکی، حمید طاهری فرد، محمدجواد عباسی، رحیم آلبوغبیش، مهرداد قنبری، محمدعلی صفیا، فرزاد محمدی

🔻ترکیب شهرداری همدان: پرویز کرمی، علی فرهانی، پیمان حشمتی، ‌امیرحسین پورقاسمی؛ مهدی خلج، عرفان فتاحی، مرتضی کرمی، ‌امیرحسین سوری، محمد عباس تبار، محمدمهدی عسکری، سیاوش بهرامی

🔹مسابقات این مرحله با حضور ۳۲ تیم، طی امروز و فردا پایان می‌یابد. بعد از انجام این مرحله، قرعه‌کشی یک شانزدهم انجام خواهد شد. مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی نیز با حضور تیم‌های لیگ برتری در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذر برگزار می‌شود. تیم‌هایی که از جام حذفی انصراف بدهند، طبق دستورالعمل یک فصل از حضور در این پیکار‌ها محروم خواهند شد و با جریمه سنگین مالی نیز مواجه خواهند شد.

kheybar-writer
۶ آذر ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *