سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد:

از کسب 3 امتیاز بازی خوشحالیم / بازی سخت و فیزیکی را بردیم

به گزارش رسانه رسمی باشگاه خیبر ، محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت

این برد رو به همه هواداران خیبر و همچنین تمام لر تباران کشور تقدیم میکنیم .

وی با بیان اینکه همه بازی های لیگ سخت است و بازی آسانی وجود ندارد گفت: بازی سختی بود تیم استقلال خوزستان با توجه به دو بازی اول فصل خود تغییراتی در خط دفاع خود داشتند این تیم بیشتربازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده بودند، بازیکنان خوب و تکنیکی داشتند که فوتبال بلد و چند سالی هست که در سطح اول فوتبال کشور بازی میکند که واقعا تیم ما را تحت فشار قرار داده بودند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم به گل رسیدیم و کنترل بازی در دست ما بود می توانستیم به گل های بعدی برسیم ولی متاسفانه روی یک اشتباه سهوی گل را دریافت کردیم و کار سخت شد.

وی اضافه کرد : درنیمه دوم با توجه به صحبت هایی که در رختکن داشتیم سعی شد بچه ها را به آرامش دعوت کنیم و چند تا تعویض در جهت تغییر تاکتیک تیم داشتیم که خوشبختانه جواب داد و به گل رسیدیم.

عاشوری تصریح کرد : در کل بازی فیزیکی وسختی بود ، یه مقداری داور هم بازی از دستش خارج شده بود و همین باعث شد وقت اضافه بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد : در مجموع از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالیم و در بازی های بعدی سعی میکنیم با ارامش و تلاش بیشتر بازی های بهتری به نمایش بگذاریم.

kheybar-writer
۹ آبان ۱۴۰۰

2 دیدگاه در “از کسب ۳ امتیاز بازی خوشحالیم / بازی سخت و فیزیکی را بردیم

  1. سلام تا حالا هزار بار گفتیم برای صفحه رسمی باشگاه تیک آبی بگیرید و روی صندلی های ورزشگاه تختی زیر تابلو نام خیبر با چیدن صندلی های رنگی بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *